į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Joga jūsų akims
Apie akis

1. Viskas, kas yra naudinga kūnui, naudinga ir akims.

 

2. Pratimai kūnui teigiamai veikia ir akis, bet akims niekada tik jų neužtenka – akims reikia ir tik joms pritaikytos technikos.


3. Pratimai stiprina akių raumenis, gerina regėjimą tik tuo atveju, jeigu jie atliekami reguliariai – kasdien po keletą kartų. Tik nesakykite, kad neturite tam laiko...


4. Akių nuovargis – vienas iš bendro žmogaus nuovargio ženklų. Akims, kaip ir kiekvienam organui, reikalingas poilsis. O geriausias poilsis joms – ramus protas, stabili psichikos būklė, miegas ir pratimai.


5. Atsipalaidavimas – daugybės mūsų organizmo funkcijų gydymo paslaptis!


6. Tarp psichikos ir regėjimo yra glaudus ryšys. Atminkite – kai ilsisi mūsų psichika, niekas negali nuvarginti akių... Todėl  akys – mūsų sielos atspindys.


7. Kiekvienas esame patyrę, kad skaitant įdomią knygą taip nepavargstame, nei bandant suprasti mums neįdomaus turinio detales.

Priežastis yra ta, kad tuomet, kai mums įdomu, mūsų psichika ilsisi ir akys dirba optimaliu „darbiniu“ režimu.

 

Kai žmogui (mokantis, dirbant) yra nuobodu, jis turi labiau stengtis susikaupti, koncentruoti dėmesį, daugiau dėti pastangų, kad priverstų save kažką suprasti ir išmokti.

Dėl to jo protas yra labiau perkrautas, labiau įtempti akių raumenys. Akys dirba diskomforto režimu ir greičiau pavargsta.