į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Meditacija
Sąmoningas vaikščiojimas

Šį sąmoningumo ugdymo būdą praktikuoja daugelis medituotojų.

 

Eidami sutelkime visą dėmesį į kiekvieną žengiamą žingsnį. Eikime pamažu, kad pajėgtume sąmoningai atlikti menkiausią judesį, bet ir ne pernelyg lėtai, kad neprarastume pusiausvyros.

 

Sulig kiekvienu žingsniu atidžiai stebėkime savo pusiausvyrą, kaip kulnu paliečiame žemę ir pamažu pastatome visą pėdą, kaip kita koja pakyla, juda į priekį ir vėl nusileidžia.

 

Žvelkime žemyn, per kelis žingsnius į priekį, visą dėmesį sutelkime tik į ėjimo procesą. Jei neturime daug vietos, vaikščiokime pirmyn ir atgal. Apsisukdami akimirksniui stabtelėkime, bet ir tuomet išlikime sąmoningi.

 

Vaikštant galima atidžiai stebėti viską, su kuo susiduriame – ką matome, girdime ar jaučiame.

 

Matthieu Ricard (Meditacijos menas)