į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Pranajama. Kvėpavimas
Diafragma

Ne kiekvienas, praktikuojantis jogą, supranta, kiek realiai svarbus yra diafragmos darbas. Joga turi puikias darbo su diafragma technikas – pilnas kvėpavimas, udijana bandha, agnisara dhauti, nauli krija ir kt. 

Diafragma, žinoma, yra pagrindinis kvėpavimo raumuo. Teisingos, reguliariai atliekamos praktikos padeda esant įvairioms lėtiniams bei ūmioms kvėpavimo ir širdies ir kraujagyslių sistemos sutrikimams.

Vidutiniškai diafragma atlieka 16 judesių per minutę, t.y. 23000 susitraukimų per parą. Kiekvienąkart diafragmai susitraukus veninis kraujas ir limfa teka iš galūnių, galvos, dubens ir pilvo širdies link. 

Taigi svarbi jos funkcija – dalyvavimas kraujo apykaitoje. Ypatingai tiems, kas turi problemų su venine kraujotaka (varikozinis venų išsiplėtimas, hemorojus, šlapimo ir lytinės sistemos sutrikimai) - jogiškos diafragmos darbą gerinančios technikos yra tikriausias lobis!

Praktikuokite.