į pradžią turinys susisiekite  
Tinklapio naujienos
Gyventi čia ir dabar

Kartą, grįždamas namo, išminčius susitiko su žmogumi, kuris labai skubėjo. Lenkdamas jis užkabino senolį petimi. Šis ramiai kreipėsi į skubantįjį:

- Sakyk, gerbiamasis žmogau, kodėl tu taip skubi, kad net nieko nepastebi savo kelyje?

- Atsiprašau, - tarė žmogus, nelėtindamas žingsnio – skubu todėl, kad esu užsiėmęs gyvenimo prasmės ieškojimu ir turiu pripažinti, kad šito tikslo dar nepasiekiau.

 
 
Rudra-mudra

Mudra aktyvina Saulės rezginio čakrą ir su ja susijusių organų – skrandžio, kepenų, tulžies pūslės, kasos veiklą. Energijos disbalansas šiuose organuose silpnina gyvybinės energijos tėkmę į galvą.

O tai iššaukia vangumą, nuovargį, galvos sunkumą, svaigimą.

Ši mudra padeda gydyti tokius negalavimus.

 
 
Shivalinga-mudra (Šyvalinga mudra)

Tai energiją teikianti mudra. Ją galima praktikuoti esant nuovargiui, nepasitenkinimui, vangumui, depresijai.

Ši mudra greitina sveikimo procesą sergant bet kokia liga. Gydantis įvyksta daugiau stebuklų, nei mes galvojame. Žinokite tai, jeigu sergate.

 

 
 
Gerumo bumerangas

Norite, kad pasaulis būtų gražesnis? Pradėkite nuo savęs ir jis nusišypsos.

 
 
Pirštų fitnesas

Tai puiki mankšta plaštakoms- atkreipkite dėmesį tie, kas daug rašo, kerpa, groja, operuoja, gydo dantis, siuvinėja... ir tie, kas daug mezga, tapo, braižo, dekoruoja, masažuoja, gamina maistą, dažo, vairuoja...

Juk mūsų plaštakos nė kiek ne prastesnės už nugarą ar pilvo presą!

 
 
Polinkiai

- Kodėl blogoems įpročiams žmogus lengvai pasiduoda, o geriems – lėtai ir sunkiai?

- O kas bus, jei sveikas sėklas padėsime ant saulės, o nesveikas pasėsime į žemę?

 
 
Drishti (Drišti)– tai žvilgsnio ir dėmesio sutelkimas, sąmonės kontrolė

Didžioji ir paprastoji energijos paslaptis: kur nukreipiame dėmesį, ten teka mūsų energija.

 

Žvilgsnio fiksacija ir dėmesio sukaupimas padeda nuraminti praktikuojančiojo mintis, jausmus ir emocijas – taip siekiama „chitta vritti nirodha“ būsenos, kai protas tiesiog nurimsta.

 

Bet kurioje savęs tobulinimo sistemoje didžiausias dėmesys skiriamas vidiniam darbui su savimi.

 
 
Nasagra drishti (Nasagra drišti)

Žvilgsnį fiksuokie į nosies galiuką.

Ramiai kvėpuokite. Neįtempkite akių ir nemirksėkite. Apie nieką negalvokite, tiesiog atidžiai žiūrėkite į savo nosies galiuką. Galvą laikykite tiesiai.

Jei pavargote – pailsėkite, pamirksėkite.

 
 
Bhrumadhya drishti (Brumadja drišti)

Ši technika ne tik visapusiškai teigiamai veikia akis,  bet ir padeda susikaupti, geriau koncentruoti savo dėmesį.

Sąmoningas žvilgsnio sulaikymas ir nukreipimas beveik automatiškai veda į būseną „čia ir dabar“, kai nurimsta protas. 

 
 
Tibeto jogos technika

Šis pratimas padės jums gerinti regėjimą, mažinti pabrinkimus ir ratilus po akimis.

Geresnis efektas gaunamas tuomet, kai pratimo metu kvėpuojama pilnu jogos kvėpavimu.

 
 
Palmingas akims. Jūsų plaštakų jėga

Palmingas – vienas geriausių pratimų, skirtas akims atpalaiduoti.

Tai senovinė jogos technika. Ją rekomenduojama atlikti kaskart, kai jaučiate įtampą akyse.

 

 
 
Apie akis

Akių nuovargis – vienas iš bendro žmogaus nuovargio ženklų.

Akims, kaip ir kiekvienam organui, reikalingas poilsis. O geriausias poilsis joms – ramus protas, stabili psichikos būklė, miegas ir pratimai.

 
 
Garuda-mudra

Garuda (erelis) – mistinis, energingas ir galingas paukštis.  

Jis turi aštrų regėjimą, gerą orientacijos jausmą ir stiprų išgyvenimo instinktą. Didieji paukščiai turi tokį platų sparnų mostą ir tokią didelę jėgą, kad ilgą laiką gali sklandyti erdvėje.

 
 
Varlės

Kartą keliavo vandenyno varlė sausuma ir įšoko į šulinį.

Čia sutiko varlę, kuri visą gyvenimą tik čia ir gyveno.

Ji paklausė:

- Įdomu, iš kur tu?

 
 
Ksepana-mudra

Ši mudra stimuliuoja peristaltiką storojoje žarnoje, prakaito išsiskyrimą, nereikalingų medžiagų pasišalinimą per kvėpavimo sistemą.

Ksepana mudra padeda atsikratyti neigiama ir pasikrauti nauja teigiama energija. Mudra padeda atsikratyti bet kokios įtampos.

 
 
<<  ankstesnis  10  12   13   14   15   16   sekantis  >>