į pradžią turinys susisiekite  
Tinklapio naujienos
Pirštų fitnesas

Tai puiki mankšta plaštakoms- atkreipkite dėmesį tie, kas daug rašo, kerpa, groja, operuoja, gydo dantis, siuvinėja... ir tie, kas daug mezga, tapo, braižo, dekoruoja, masažuoja, gamina maistą, dažo, vairuoja...

Juk mūsų plaštakos nė kiek ne prastesnės už nugarą ar pilvo presą!

 
 
Polinkiai

- Kodėl blogoems įpročiams žmogus lengvai pasiduoda, o geriems – lėtai ir sunkiai?

- O kas bus, jei sveikas sėklas padėsime ant saulės, o nesveikas pasėsime į žemę?

 
 
Drishti (Drišti)– tai žvilgsnio ir dėmesio sutelkimas, sąmonės kontrolė

Didžioji ir paprastoji energijos paslaptis: kur nukreipiame dėmesį, ten teka mūsų energija.

 

Žvilgsnio fiksacija ir dėmesio sukaupimas padeda nuraminti praktikuojančiojo mintis, jausmus ir emocijas – taip siekiama „chitta vritti nirodha“ būsenos, kai protas tiesiog nurimsta.

 

Bet kurioje savęs tobulinimo sistemoje didžiausias dėmesys skiriamas vidiniam darbui su savimi.

 
 
Nasagra drishti (Nasagra drišti)

Žvilgsnį fiksuokie į nosies galiuką.

Ramiai kvėpuokite. Neįtempkite akių ir nemirksėkite. Apie nieką negalvokite, tiesiog atidžiai žiūrėkite į savo nosies galiuką. Galvą laikykite tiesiai.

Jei pavargote – pailsėkite, pamirksėkite.

 
 
Bhrumadhya drishti (Brumadja drišti)

Ši technika ne tik visapusiškai teigiamai veikia akis,  bet ir padeda susikaupti, geriau koncentruoti savo dėmesį.

Sąmoningas žvilgsnio sulaikymas ir nukreipimas beveik automatiškai veda į būseną „čia ir dabar“, kai nurimsta protas. 

 
 
Tibeto jogos technika

Šis pratimas padės jums gerinti regėjimą, mažinti pabrinkimus ir ratilus po akimis.

Geresnis efektas gaunamas tuomet, kai pratimo metu kvėpuojama pilnu jogos kvėpavimu.

 
 
Palmingas akims. Jūsų plaštakų jėga

Palmingas – vienas geriausių pratimų, skirtas akims atpalaiduoti.

Tai senovinė jogos technika. Ją rekomenduojama atlikti kaskart, kai jaučiate įtampą akyse.

 

 
 
Apie akis

Akių nuovargis – vienas iš bendro žmogaus nuovargio ženklų.

Akims, kaip ir kiekvienam organui, reikalingas poilsis. O geriausias poilsis joms – ramus protas, stabili psichikos būklė, miegas ir pratimai.

 
 
Garuda-mudra

Garuda (erelis) – mistinis, energingas ir galingas paukštis.  

Jis turi aštrų regėjimą, gerą orientacijos jausmą ir stiprų išgyvenimo instinktą. Didieji paukščiai turi tokį platų sparnų mostą ir tokią didelę jėgą, kad ilgą laiką gali sklandyti erdvėje.

 
 
Varlės

Kartą keliavo vandenyno varlė sausuma ir įšoko į šulinį.

Čia sutiko varlę, kuri visą gyvenimą tik čia ir gyveno.

Ji paklausė:

- Įdomu, iš kur tu?

 
 
Ksepana-mudra

Ši mudra stimuliuoja peristaltiką storojoje žarnoje, prakaito išsiskyrimą, nereikalingų medžiagų pasišalinimą per kvėpavimo sistemą.

Ksepana mudra padeda atsikratyti neigiama ir pasikrauti nauja teigiama energija. Mudra padeda atsikratyti bet kokios įtampos.

 
 
Mahasirs-mudra

Mahaširs mudra – ko gero, vienintelė mudra, mažinanti galvos skausmus, nepriklausomai nuo jų kilmės. Bet, norint išgyti nuo besikartojančių skausmų, reikia atrasti ir šalinti gilias psichologines problemas.

 
 
Dhyani-mudra (nirvanos gestas)

Tai klasikinė meditavimo mudra.

Ji padeda atsiriboti nuo išorinio pasaulio ir įgyti vidinės ramybės, harmonizuoja, išlaisvina protą nuo minčių.

 

 
 
Apana-mudra (Energijos mudra)

Ši mudra aktyvina medžio elementą, kuris siejamas su kepenų ir tulžies pūslės meridiano energija. Šiame elemente slypi pavasario – naujos pradžios, naujų ateities vaizdinių jėga. Tokiu būdu Apana-mudra harmonizuoja žmogaus būdą, kuris yra labai susijęs su kepenų veikla.

Ši mudra dovanoja kantrybę, pasitikėjimą, ramybę, vidinį balansą ir harmoniją.

 
 
Kokonai skirti tikriems vikšreliams

Išoriškai žmogus nesinešioja su savimi namelio. Neturi jokios dangos – nei kiauto, nei lukšto, nei į kokoną susisukti nemoka. Tačiau tenai, savo viduje, kur jis tiktai pats su savimi, žmogus viską moka ir gali.

 
 
<<  ankstesnis  10  12   13   14   15   16   sekantis  >>